niedziela, 27 lipca 2014

Nauka gotowania: nowe przepisy



   Ze względu na wakacje mam dużo czasu na gotowanie i wypróbowywanie wielu nowych ciekawych przepisów. Jednym z moich ulubionych kanałów na youtubie z których czerpię inspiracje jest manjulaskitchen. Na kanale można znaleźć przepisy na indyjskie dania wegetariańskie. Jeśli lubicie kuchnię indyjską-wyrazistą i pikantną, wiele z tych przepisów może Wam zasmakować.

   W tym tygodniu wypróbowałam:
-zupa krem z groszku 
-zupa krem z marchwi i imbiru:
-grillowaną kanapkę z ziemniakami 


-paneer curry
 
-smażone bhindi 


   Korzystam z tego, że będąc w Niemczech mam dostęp do wszystkich składników w sklepach z żywnością indyjską. Absolutnym hitem dla mnie jest bhindi, zwane też okra bądź ladyfingers (po polsku piżmian jadalny). Pierwszy raz spróbowałam okra w zeszłym roku i zakochałam się w tym niedostępnym w Polsce warzywie. To samo mogę powiedzieć o serze paneer, takiej twardszej wersji naszego twarogu, na szczęście można wykonać go samodzielnie.


   W najbliższym czasie planuję wypróbować ten przepis.
A Wy czego się ostatnio nauczyliście? Pozdrawiam i zachęcam do eksperymentów w kuchni :)
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz