piątek, 25 lipca 2014

Witajcie

   Myśl o założeniu własnego bloga kiełkowała we mnie od dawna, lecz trudno mi było sprecyzować, jakiego rodzaju treści miałyby się w nim pojawiać. Odwagi też mi brakowało i pewności siebie-od zawsze nieśmiała, cicha, niczym niewyróżniająca się osoba. Czy mam w ogóle coś do powiedzenia? Czy ktokolwiek będzie miał ochotę czytać moje wypociny? Teraz zupełnie zignorowałam wątpliwości pojawiające się w mojej głowie-nawet jeżeli nikt tutaj nie będzie zaglądał, blog będzie służył właśnie mnie, mojemu rozwojowi, budowaniu i podtrzymywaniu motywacji, pomoże mi sprecyzować moje własne cele. I jeżeli ktoś zechce tutaj zaglądać, ma podobne zainteresowania, chce się wszechstronnie rozwijać, potrzebuje zachęty i wsparcia-może na to liczyć. I pierwszy, i drugi wariant może przynieść korzyści, więc czego mam się bać?
   Planowana tematyka bloga będzie bardzo obszerna. Nie wiem jeszcze, jaki kierunek dokładnie obiorę, ale dzisiaj chciałabym pisać teksty na poniższe tematy:
1. Rozwój osobisty w bardzo szerokim rozumieniu. Chcę rozwijać swoją osobowość, intelekt, zwalczać wady i słabości, osiągać wyznaczone cele, budować motywację, walczyć z nieśmiałością, brakiem organizacji i lenistwem.
2. Uroda i zdrowie. Blogi urodowe są bardzo popularne i pewnie już nie ma co się na siłę wciskać w ten światek, zwłaszcza że specjalistką nie jestem. Uważam jednak, że osoby posiadające podobne problemy jak ja, mogłyby skorzystać z opinii na temat kosmetyków. Jestem zwolenniczką naturalnej pielęgnacji, uwielbiam eksperymentować z nowymi kosmetykami. Mam cerę zniszczoną trądzikiem, planuję jesienią poddać się kuracji kwasami lub mikrodermabrazji. Poza tym uwielbiam sport i staram się dbać o siebie.
3. Sztuka. Wiele z moich celów związanych jest z rozwojem talentu plastycznego. Od czasu do czasu będę dzielić się na blogu swoimi pracami. Uczę się malować na szkle, staram się polepszyć moje szkice, umiejętności posługiwania się akwarelą i akrylami. Chciałabym również bardziej zwracać uwagę na ubiór. Do tej pory starałam się jak najbardziej ukryć w tłumie, unikałam podkreślania figury. Myślę, że czas na zmiany.
4. Podróże i języki obce. Jestem studentką lingwistyki, moją pasją jest nauka języków. Uczę się języka angielskiego, arabskiego, niemieckiego i hindi. W przyszłości chciałąbym również władać kilkoma językami słowiańskimi, a także hiszpańskim i włoskim. 
5. Kuchnia. Postanowiłam sobie, że nauczę się dobrze gotować, a każdego tygodnia nauczę się przynajmniej jednego przepisu. Oczywiście będę się dzielić postępami na łamach bloga :) Uwielbiam pikantną indyjską i meksykańską kuchnię, a także włoskie dania. Obecnie eksperymentuję z przejściem na wegetarianizm. 
   Na razie tyle. Lista może się poszerzyć lub zwężyć, czas pokaże. Witam Was serdecznie i siebie również. Zapraszam do wspólnego rozwoju osobistego. Możecie liczyć na moje wsparcie. Do zobaczenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz